چگونه به درمان نفروپاتی IgA به طور موثری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان نفروپاتی IgA به طور موثری

در نفروپاتی IgA صدمه به کلیه ها مربوط است که عمدتا به پیچیده (IGA) سپرده ایمنی در منطقه mesengial کلیوی. درمان این بیماری را در دو جنبه تمرکز می کنند. در زیر من به شما برخی جزئیات در مورد چگونگی درمان نفروپاتی IgA به طور موثر.
چگونه برای درمان نفروپاتی IgA به طور موثر؟
یکی کاهش سطح کراتینین. حتی اگر دیالیز است به تصویب رسید، کراتینین بسیار بالا تبدیل شده است. دیگر خواهد بود و اهانت آمیز این کمپلکسهای ایمنی سپرده. به سادگی کاهش کراتینین و یا کنترل پاسخ التهابی بدون تمیز کردن این کمپلکسهای ایمنی سپرده به سختی می تواند جلوگیری از تشدید بیشتر از کاهش عملکرد کلیه.
چه درمانی برای درمان نفروپاتی IgA مفید است؟
سلول های بنیادی است که با هدف تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان. به نظر می رسد که سلول های بنیادی به ارمغان می آورد امید تازه برای بیماری های کلیوی بیماران. سلول های بنیادی شامل شش مرحله است:
تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی.
این شش مرحله، این درمان می تواند بیمار نفروپاتی IgA به اصلاح اختلال کلیوی و محافظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر کمک کند.
در طول درمان، پزشکان نیز درمان های دیگر، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به همکاری با آن طوری که برای رسیدن اثر درمانی بهتر ترتیب. برای بیمار متفاوت است نشانه های مختلف و وضعیت بیماری، بنابراین پزشکان طرح درمان های مختلف برای بیمار ایجاد کند. اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید پیام را به ما با شرایط بیماری خود را دقیق، پس از تجزیه و تحلیل ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: